KatmerliBilgi

Patron Yeraltından Yeryüzüne Yeni Albümü 2009

Posted on: 11.06.2009

patron yeraltından yeryüzüne albümüTürkiye’nin en  kaliteli rapper’lar arasında yer alan Patron’un son albümü Yeraltından Yeryüzüne müzik marketlerdeki yerini aldı. Yeraltı müziği olarak bilinen Rap’in yükselişinin en iyi örneklerinden biri olan bu albümü Türkçe Rap müziğe gönül veren herkes arşivinde bulundumalı.

Albümde birbirinden güzel 13 parça yer alıyor. İşte Yeraltından Yeryüzüne albümünde yer alan parçalar;

1- Yeraltından Yeryüzüne
2- Hiphop Game
3- Hay Hay
4- Bang!
5- Hain feat. Mavera
6- Yürü Üzerine feat Da Poet
7- Kalbin Pili Bpmde
8- Çekip Vur feat. Gekko G
9- Bi Sağa Bi Sola feat. Saian
10-Mainstream Boy
11-Hümanizm Külleri
12-Hayat Bilgisi feat. Karaçalı & Hayki
13-Drum & Bassline

Reklamlar

3 Yanıt to "Patron Yeraltından Yeryüzüne Yeni Albümü 2009"

bu album alınır ben aldım memnunum harika netten dusurmeye falan calısmayın cok zor gidin alın deyiyor

EkSik eteği sefmeyis onlara acyip dislerimz olmuşdur ama patron seni sefdim mekan = gazipaşa \ ADANA beqleriq Nick= s!l!c! posta = s3r4m0ni_USt4s1@hot 😉 arK4n4_84K

şu alanlar bi paylaşsın yaa..
para verecek halim yok netten indirmek daha zevkli oluyo:))
diyenler olacaktır tabbiii.. Bence albümü alın pişman olmazsınız…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

Blog Stats

  • 1,128,233 hits

Amung

%d blogcu bunu beğendi: