KatmerliBilgi

Nazlı Beni Yazın Son Albümü 2009

Posted on: 12.06.2009

nazlı beni yazın yeni albümüNazlı Beni Yazın yeni albümüyle sevenlerinin karşısına çıktı. Albümde birbirinden güzel 12 parça yer alıyor ve bu yaz çok dinleneceğe benziyor. Biz de bu yeni albümünde genç sanatçıya başarılar diliyoruz.

Nazlı Beni Yazın albümünde yer alan şarkılar

1- Beni Yazın
2- Kimi Seviyo ?
3- Görmelisin
4- İnce İnce ( Volga Tamöz Versiyon )
5- Hava Yağmur
6- Beni Sevme
7- Harikasın
8- Sükse
9- Gel Desen De…
10- Anlıyorsun Değil Mi ?
11- İnce İnce ( Emre Irmak Versiyon )
12 -Yaz”s Dream

1 Response to "Nazlı Beni Yazın Son Albümü 2009"

HOt album!!

Bir Cevap Yazın

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

Blog Stats

  • 1,129,902 hits

Amung

