KatmerliBilgi

Bir Şarkısın Sen Keremcem İbrahim Tatlıses 27 Haziran

Posted on: 26.06.2009

birsarkisinsenBerna Karagözlü, Mehmet Daş, Muhammet Şahin, Şebnem Keskin, Aleyna Baktagör, Miraç Çağla, Melek Aleyna Büyükçınar ve daha bunlar gibi onlarca minik star Cumartesi akşamlarımızı şenlendiren isimler oldular. Erol Evgin ve Pınar Altuğ’un sunumuyla gerçekleşen Bir Şarkısın Sen yarışması yayınlandığı günden bugüne 7′den 70′e herkesin sevdiği bir program olmayı başardı. Şarkıların yarıştığı programda, her hafta sürpriz konuklarla program şenleniyor. Konuk sanatçılarla miniklerin yaptığı düetler izleyenleri mest ediyor.

Bu haftanın en büyük iki sürpriz sanatçısı da Keremcem ve İbrahim Tatlıses olacak. İmparator uzun havalara ve arabesk parçalarına eşlik edecek. Keremcem de düetiyle izleyenleri eğlendirecek. Bir Şarkısın Sen’in 27 Haziran’daki bölümünü programdan sonra buradan izleyebilirsiniz.

Aktuelbilgi.Net

35 Yanıt to "Bir Şarkısın Sen Keremcem İbrahim Tatlıses 27 Haziran"

ben bu akşam konuk ları çok sevdimmmm ben?

ben hepsini çok sevdimmmm ben erdal gümüştaş öğrenci

keremcem in konuk geleceğini öğrenince deliye döndüm çok mutluyum aksamı iple çekiyorum eminim çok eğlenceli olcak herzaman ki gibi iyiy yayınlar:D:D

keremcem süperdi gerçekten:)))

keremcem’in yanında bir de kita olsaydı iyi olurmuş ama neyse buda süperdi:)))))(((((

ben buakşamki yıldızları çok beyendim ben keremcemin hastasıyım görkemin yerinde olmak çok isterdim

keremcem seni seviyoruz

konserini dört gözle bekliyorum lütfen gel erzuruma

berna ve görkemi çok seviyorum başarıların devamını diliyorum.

Evet gerçektende bu hafta çok özel bir bölümdü. Konukların her biri kendi alanlarında zirveye ulaşmış ve duruşlarıyla hep orada kalacak isimler… Zerrin Özer tartışılamaz bu konuda zaten… Funda Arar, onun yerini tutabilecek başka bir kadın solist var mı Türkiye’de? İbrahim Tatlıses, kendime yakın bulmasam da başarısını görmemek mümkün değil, her nekadar magazin adamı olsa da… Ve Keremcem… Duruşuyla, efendiliğiyle bir kez daha kendini gösterdi ve dün geceki canlı performansıyla da gördük ki uzun yıllar zirvede kalacağa benziyor. İnşallah da öyle olur çünkü Türk popunun gerçekten böyle adam gibi adamlara ihtiyacı var. Emrah Karaca son olarak… Babasının oğlu derler ya… Kendisinin özgün bir tarzı olmasına rağmen babasını aratmıyor gerçekten Erol Evginin dediği gibi, bakınca Cem Karacayı görebiliyoruz…

ben en çok şebnemin sesini beğeniyorum bence bernanın sesi o kadar ii değil çok tatlı olduğu için seviliyor ve beğeniliyor ama haklarıda var çok tatlı görkemin keremcemle düeti güseldi fakat görkemin sesi bence o tür şarkılara uymuyor ama gnede güseldi.miraçta çok gsl okuyor hakkını veriyor.

bu öyle bir seyki kelimeler yetmez anlatmaya emegi geçenlere sonsuz saygılar. bize böyle bir ziyafet verdikleri için

keremcemin o kızla ddüeti süperdi kız o kadından süper söyledi yalnız ben bayıldım keremcemin olduğu yer her zaman güzeldir ama çok az çıkarttılar onu ibodan güzeldi yani

mehmet daşın sesi çok güzel ibrahim tatlısesi çok seviyorum

[…] Bir Şarkısın Sen Keremcem İbrahim Tatlıses 27 Haziran Berna Karagözlü, Mehmet Daş, Muhammet Şahin, Şebnem Keskin, Aleyna Baktagör, Miraç Çağla, Melek Aleyna […] […]

EVT GERÇEKTEN KONUKLAR SÜPERDİ ZEERİN ÖÇZERLE ŞEBNEM SÜPERDİİ GERÇKETEN İKİSİNİN SESİ ÇOK GÜSELLL… Bİ KEREDE GELSİN LÜTFENNN….

EVT GERÇEKTEN KONUKLAR SÜPERDİİ ZERR5İN ÖZER LE ŞABNEM HARİKEYDI LÜTFEN ZEERİN ÖZER Bİ DAHA GESLİN VE ŞEBNEMLE DÜET YAPSIN.. =)

bu proğram hakikaten çok güzel olmuş viviviviviviviviviv şemmo ibo abi seni hepimiz çok seviyoruz leyla hacer gülüzar

ya hayatımda en büyük dileğim keremcem i görmek inşallah bir gün bu dileğim gerçekleşir
KEREMCEM İ ÇOOOOOOOOOK SEVİYORUM

slm ya şahin süperdin sen yüzümüzü kara çıkarma urfalısen babosen kek allah yardım cın olsun senin keki

muhammed şahinden ocağım söndüyü istiyorum

keremcem çok yakışıklıydın seni çoooooooooooook ama çok seviyorum sana bayılıyorum ben 14 yaşındayım seninle aynı yaşta olsaydık sana evlenme teklifi ederdim seni ölene kadar sevecem

keremcem in büyük hayranıyım keşke görkemin yreinde olsam seni çok seviyorummm

KERMCEM ÇOK CİCİ YA TÜM GENÇ KIZLARIN SEVĞİLİSİSİN AŞKISIN LÜTFEN YANIMA GEL ELİNİ TUTİYİM YHA NOLUR

AŞKIM KERMCEM

KEREMCEM & LALE

Bu Mutlu Günümüzde Sizide Aramızda Görmekten Mutluluk Duyarız

saat :10:00 saat:gündüz 12:00
yer istanbul keremcemin evi hahahahahahaha

bÖhÖYt bEnCe gÜzEl bİr EsPiRiİİ:::::::) KereMcEm İlE OLmSa bİlE OnUn şArKıLaRıYlA EwLeNiRsİn hEr gEçE YaTmAdAn öNcE BiRtANe::)

şaka şaka

keremcem sana ve şarkılarına bayılıyorum…bugünde herzmnki gbi süperdin…….cnmmmmmm

mehmet daş la ibrahim tatlıses birbirine uydu

mehmet daş la ibrahim tatlıses birbirine uydu

berna ile furkan ergen

bu bölümüm izlediğim en güzel bölüm ve hayran olduğum ibrahim tatlısesin gelmesi beni çok sevindirdi beni de bekleyin geliyorum çok yakında katılacağım

kkeremcemi çook seviyorum bir şarkısında çok yakışıklıydı

keremcem seni çok seviyorum ve kremcem benimle fotoraf çekindiğin için çok teşkürler”KEREMCEM”

ben görkemin yerinde olucaktımki keremin boynundan tut :D:D………) ılave you aşkım kerem

Bir Cevap Yazın

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

Blog Stats

  • 1,128,233 hits

Amung

